Palkkahallinto

Palkanlaskija pitää lukua lomapäivistä, huolehtii työehtosopimusten noudattamisesta sekä tietysti varmistaa, että palkat maksetaan oikein ja ajallaan. Palkanlaskenta on meidän alaamme. Tunnemme työlainsäädännön ja työehtosopimukset tarkalleen, joten voit luottaa siihen, että pidämme huolta, että palkat lasketaan aina oikein. Palkanlaskennan ja henkilöstöhallinnon toimintojen osalta työtaakkasi helpottuu huomattavasti, kun työtuntien, lomapäivien ja poissaolojen täyttäminen järjestelmään onnistuu kätevästi puhelimella tai tietokoneella. Myös matka- ja kululaskut voit tehdä suoraan järjestelmäämme.

Palkanlaskennan ulkoistaminen

Autamme sinua mielellämme työsopimusten ja viranomaisilmoitusten laatimisessa sekä korvaushakemusten tekemisessä vakuutusyhtiölle ja Kelalle.

Palkanlaskennan ulkoistamiseen liittyy usein huoli siitä, että menettää hallinnan. Mutta asia on juuri päinvastoin, sillä sinulla on edelleen täysi näkyvyys palkanlaskentaan ja annat vain asiantuntijamme hoitaa työn, jotta voit keskittyä ydinliiketoimintaasi.
Jokaisella alalla on omat haasteensa henkilöstö- ja palkkakysymyksissä. Sama pätee yrityksen tai organisaation elämänkaareen. Kasvavassa Startup-yrityksessä edellytetään erilaisia HR-toimenpiteitä kuin jo vahvan aseman omaavassa kansainvälisessä pörssiyhtiössä.

Tilitoimistoa on helppo vaihtaa

Tiesitkö, että voit vaihtaa tilitoimistoa mihin vuodenaikaan tahansa ihan yhtä helposti kuin vuoden alussa? Pyydä tarjous, niin annamme sinulle ilmaisen kustannusarvion!

Sähköinen kirjanpito – luonnollinen askel kehityksessä

Närpiö on Suomen kasvihuoneviljelyn sydän, jossa tuotetaan 60 prosenttia Suomen tomaateista ja 50 prosenttia kurkuista. Yhteensä kasvihuoneteollisuus työllistää Närpiössä arviolta noin 1 200 henkeä (närpes.fi). Ulf Harf on kolmannen sukupolven…

Tulosten erilaisesta seurannasta yrityksen eri osa-alueille on suuri etu – Monipuolinen yrittäjä saa joustavaa apua taloushallintoon

Koska palkat ovat ylivoimaisesti SJT Traden suurimmat kustannukset, on erittäin tärkeää, että ne lasketaan oikein. Se ei ole kovin helppoa, koska yrityksellä on 80 työntekijää sekä siivous- että hoitoalalla, ja…

Miten pääsette alkuun. palkkahallinnon ulkoistamisessa?

  1. Ota yhteyttä! Teemme tarjouksen ja sopimuksen palvelutarpeidenne mukaan.
  2. Annamme yksityiskohtaiset ohjeet käyttöönottoa varten tarvittavista tiedoista ja aineistosta, jotka toimitatte meille.
  3. Sovimme yhdessä palkka-aineiston siirrosta
  4. Hoidamme järjestelmän asetukset kuntoon ja automatisoimme mahdollisuuksien mukaan.
  5. Pidämme järjestelmän käyttöön tarvittavan koulutuksen.
  6. Tiedotatte henkilöstöänne uudesta järjestelmästä ja palveluratkaisusta ja annatte tarvittaessa meidän yhteystietomme.
  7. Valmis!