Haluatko saada yrityksellesi parhaan mahdollisen hyödyn taloushallinnon digitalisoinnin ja automatisoinnin myötä?

Yrityksesi talousjärjestelmän on kyettävä kommunikoimaan muiden päivittäisessä käytössä olevien järjestelmien kanssa. Järjestelmien välisen vuorovaikutuksen avulla voidaan luoda sujuvampia prosesseja koko liiketoimintaan.

Nooga ja bestLab Oy ovat yhdessä kehittäneet räätälöidyn tilausapplikaation tilauskäsittelyn tehostamiseksi. Sen myötä bestLab Oy kokee säästäneensä aikaa. Tilausapplikaatio mahdollistaa myös laadunvarmistuksen.
“Kun tietoja ei tarvitse kirjata manuaalisesti, virheiden mahdollisuus pienenee”, tyytyväinen Tobias Snellman kertoo.
Lisää asiakastarinoita »

Tuotteemme

 

Jotta voisimme tarjota yrityksellenne juuri sellaisia palveluja kuin tarvitsette, olemme kehittäneet erilaisia ohjelmaratkaisuja ja applikaatioita. Tutustu tuotteisiimme alla ja ota yhteyttä kuullaksesi lisää!

 

Nooga Data Analyzer

”Hyödyllisiä raportteja Netvisorin tietojen pohjalta”

Sisältää:

Yhteys yrityksen tietoihin

Räätälöitäviä raportteja API rajapinnan kautta tai suoraan tietokannasta

Mahdollisuus yhdistellä eri tietolähteitä

Power BI ja Excel raportointi

Hinnat alkaen 700€

Nooga Finvoice

”Myyntilaskujen järjestelmästä riippumaton yhdistäminen Netvisoriin”

Sisältää:

Finvoice xml yhdistäminen

Tietokannan yhdistäminen

Helppo ja yksinkertainen toteuttaa

Hinnat alkaen 850€

Nooga EDI

”Elintarviketeollisuuden EDI viestien hallinnointialusta.”

Sisältää:

Elintarviketeollisuuden EDI viestien yhdistäminen

EDI viestien manuaalinen kirjausportaali

Skaalautuva alusta

Hinnoittelu tarjouksen mukaan

Nooga order

”Tilauksien käsittelyn yhdistäminen Netvisoriin.”

Sisältää:

Asiakasportaali tilauksien käsittelyyn

Tilauksien yksinkertaistettu laskuttaminen

Tilauksien/hankkeen seuranta

Hinnoittelu tarjouksen mukaan

Nooga Onward Invoicing

”Tehokas edelleen laskutus, mm. rakennusalalle”

Sisältää:

Projektikustannusten edelleen laskutus

Automaattiset YSE kustannuslisät

Yhdistäminen Netvisoriin

Hinnat alkaen 1280€

Nooga Time

”Työajanseuranta ja palkkaperusteet kaikille toimialoille”

Sisältää:

Työaikakirjaukset toimialasta riippumatta

Automaattinen palkkaperusteiden TES tulkinta

Tietojen tallentaminen puhelimella, selaimella tai leimauspäätteellä

Netvisoriin yhdistäminen

Työaikakirjausten analysointi

Ei avausmaksua

Hinnat alkaen 69€/kk

Nooga Messenger

”Tehokas viestienhallinta-alusta”

Sisältää:

SMS viestin API-rajapinnan kautta

Kätevä massaviestitoiminto

Yhdistettävissä yrityksen omiin järjestelmiin

Hinnat alkaen 70€/kk

Vievätkö hallinnolliset tehtävät liikaa aikaa?

Kun taloushallinto on sähköistä ja automaattista, päästään eroon useista aikaa vievistä manuaalisista työvaiheista. Autamme mielellämme yrityksesi taloushallinnon digitalisoinnissa ja automatisoinnissa tehdäksemme työpäivistänne sujuvampia.

reaaliaikaiset raportit suoraan puhelimeen

laskutus tapahtuu sujuvasti vähemmillä välivaiheilla

tehokas ja turvallinen IT-ympäristö

päätökset perustuvat tiedollajohtamiseen

Mitä on järjestelmien integrointi?

Integrointi tarkoittaa, että IT-järjestelmät on kytketty toisiinsa siten, että tieto kulkee niiden välillä automaattisesti. Noogan oman alustan (API) avulla voimme rakentaa integraatioita eri järjestelmien välille. Käytännössä tämä tarkoittaa, että samaa tietoa ei tarvitse syöttää eri järjestelmiin.

 

Seuraa taloutta – reaaliajassa

Reaaliaikainen kirjanpidon seuraaminen vaatii, että operatiivisessa toiminnassa käytettävät järjestelmät on integroitu taloushallinnon järjestelmään. Tällainen järjestelmä voi olla olemassa esimerkiksi työajan, kassavirran, tallentamisen tai mukautettujen sovellusten hallinnoimiseksi. Luomalla vuorovaikutusta järjestelmien välille, saadaan reaaliaikaisia raportteja ja nähdään kuinka yrityksellä menee juuri nyt – vaikka puhelimesta.

“Yhdistämme ERP-järjestelmät ja operatiiviset sovellukset taloushallintojärjestelmään, jotta reaaliaikainen seuranta on mahdollista. Aloitamme asiakkaan nykyisten järjestelmien kartoituksella, teemme kehitystyötä ja rakennamme tarvittavat yhteydet ohjelmistojen välille.” Thomas Fagerholm, Project Manager Nooga

Sujuva laskutus

Laskut voi lähettää asiakkaalle ja taloushallinnolle samanaikaisesti? Se onnistuu Finvoice-laskutusintegraatiomme avulla, joka siirtää laskut kätevästi taloushallinnolle. Jos yrityksesi käyttämällä laskutusjärjestelmällä voi luoda e-laskuja Finvoice-muodossa, voimme integroida kyseisen järjestelmän pilvipohjaiseen Netvisorin taloushallinnon ohjelmistoon (tai muuhun vastaavaan ohjelmistoon). Kun yrityksesi lähettää laskun asiakkaalle, kopio lähetetään taloushallinnolle. Vaihtoehtoisesti lasku voidaan lähettää suoraan taloushallinnolle ja välittää edelleen asiakkaalle.

Tehokas ja turvallinen IT-ympäristö

Tarjoamme kokonaisvaltaisia ratkaisuja organisaationne IT-ympäristölle. Yhteistyössä voimme laatia IT-strategian, jonka avulla saavutetaan tehokas ja turvallinen IT-ympäristö.

Onko turvallisuuspolitiikkanne ajan tasalla? Miten käsittelette IT riskejä ja uhkia? Voimme analysoida riskit ja huomioida ne IT-ympäristönne suunnittelussa.

Onko teillä käytössä Microsoft Office 365? Palveluihimme kuuluu Office 365 -paketti varmuuskopioratkaisun kanssa.

Meidän kauttamme voitte hankkia myös laitteistot ja pystymme myös tarjoamaan leasing-ratkaisuja yhteistyökumppanimme Grenken kautta.

Johda tiedolla

Miten tietoisia päätöksiä voidaan tehdä nopeasti? Se on mahdollista business intelligence -työkalu Power BI:n ansiosta. Power BI:n avulla voimme helposti hakea tietoa useista järjestelmistä ja tietolähteistä, mukaan lukien Excel- ja SQL-tietokannat. Luomme visuaalisia raportteja, joita voidaan julkaista ja jakaa. Autamme yritystäsi myös analysoimaan tietoja, jotta voidaan tehdä oikeita päätöksiä.

Oletko kiinnostunut palveluistamme?

Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa ilmainen tapaaminen niin keskustellaan yrityksesi tarpeista!

Thomas Fagerholm
+358407750605