Tillsatta tjänster, Työpaikat, Uncategorized @sv

Ledningens assistent

23.10.2019

Nooga söker en duktig, social och flexibel assistent på ledningsnivå som kan komplettera vårt växande team.

Assistentens arbetsuppgifter och ansvarsområden:

  • bör kunna ge kvalificerat stöd till ledningen, både i form av administrativ support och stöd i själva verksamheten 
  • fungerar som en länk mellan ledningen och övriga medarbetare, kunder, samarbetspartners och andra intressenter
  • hjälper till att förverkliga företagets marknadsföringsplan
  • bokar möten, gör upp offerter och kundavtal
  • producerar texter på olika språk
  • ordnar evenemang

För att passa in hos oss bör du:

  • ta ansvar för dina uppgifter och agera på eget initiativ
  • vara öppen för förändringar och bidra med nya idéer
  • samarbeta bra
  • arbeta med dina uppgifter på ett systematiskt och analytiskt sätt
  • genomföra ditt arbete med engagemang och beslutsamhet

Vi ser gärna att du:

  • har lämplig yrkes- eller högskoleexamen eller erfarenhet av liknande arbete
  • är lojal och service-minded
  • har goda kunskaper i svenska, finska, engelska och gärna tyska

Nooga är en arbetsplats med:

  • låg hierarki och goda möjligheter att påverka beslut
  • flexibel arbetstid och möjlighet till distansarbete
  • konkurrenskraftiga löner och bra personalförmåner
  • trevliga kolleger och fin arbetsgemenskap

Vi erbjuder ett intressant och utmanande jobb i ett modernt företag med framåtanda och i en omväxlande arbetsmiljö, på kontoren i Jakobstad, Vasa eller Karleby och/eller från hemmakontor. Är du intresserad av att bli en del av vårt team? Vi vill gärna att du hör av dig! 

Vänligen lämna in din ansökan och CV till monika.ahlskog@nooga.fi senast 10.11.2019. För mera information kontakta Monika Ahlskog tel.nr. +358 50 4147 120.